26/6/08

Maladeta

L'endemà de l'Aneto, fem un descansillo i pugem fins al portillón per observar el panorama de l'endemà. Es veu un bon descens per la maladeta..mmmm..... Aquesta vegada no fallem i el dilluns matinem una mica més, i sortim abans de les 6 de la renclusa. A 3d9 ens plantem a sota la rimaya, la neu estar molt tova i i la canal plena de traces...molt en contra de la nostra voluntat, hem de deixar els esquís a baix. Apunt d'arribar al coll de la rimaya, sento unes veus que em sonen..em sembla que estic somiant...o més aviat malsomiant....és en Sam, al final han pujat i em pregunta que pq m'he deixat el esquís a baix.....grrr....bé ja es farà, les condicions no són les millors.



Acabem d'arribar fins dalt i fem la baixada tots junts tirant al màxim a l'esquerre, on anem a parar just a sota el paderna on no hi ha més remei que carregar esquís i fins al cotxe. Gran despedida d'una generosa temporada.
Fins l'any que vé




Eloi, Edu, Sam, Maso i Joel